wtorek, 26 stycznia 2010

Komiksowe becikowe

Ten magazyn osobliwości to nie magazyn osobliwości, a Kawangarda, gdzie w niedzielę zgromadziliśmy się w skromnym, trzaskającym na mrozie gronie, żeby świętować wydanie Komiksowego Becikowego. Tak właśnie wyglądają młodzi twórcy
oraz całkiem już niemłoda Olga Woźniak. W ramach jakże charakterystycznej nadaktywności i nadobecności we wszystkich mediach, ja i Daniel oraz Tomek Pastuszka wystąpimy też dzisiaj w TVP Kultura o 17.15 (guest starring Bolek plus nasze mieszkanie, w którym nie zmieściła się cała ekipa telewizyjna, nawet po wyniesieniu stołu na klatkę schodową, co było upokarzające) i kiedyś w audycji Gonza. Stay tuned.

Z rzeczy innych, skończyłam i posłałam sześć plansz do Kolektywu, mój potwór jest praktycznie niemy i wymagający w odbiorze, jestem z niego bardzo zadowolona, należy spodziewać się rychłej prezentacji planszy lub dwóch.

PS. Wielkim plusem wycieczki do Kawangardy było nabycie indyjskich komiksów, które specjalnie dla nas wyjął z zakamarków Łukasz. My już znamy przygody hinduskich herosów, a wy?

4 komentarze:

  1. Miałem być, ale taka zima, że przymarzłem przy drzwiach frontowych i nawet z domu wyjść nie dałem rady.

    OdpowiedzUsuń
  2. a tańcują i śpiewają w tych komiksach ach?

    OdpowiedzUsuń
  3. o super, gratuluję działalności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ci herosi w komiksach to chociaż tańczą i śpiewają?

    OdpowiedzUsuń