środa, 7 grudnia 2011

Zadra, czyli tym razem sie udało!

Drugie podejście do współpracy z "Zadrą" zakończyło się sukcesem: komiks jest podpisany jak należy, a jakość wydruku piękna. Tym razem możecie zapoznać się z trudami życia domorosłego ekologa, polecam też całość numeru, spis treści do obejrzenia TUTAJ, od razu z opcją zamówienia z pominięciem Empiku, wroga publicznego nr 1.



Bolek już wie, jak dbać o środowisko. 



Tutaj dwie plansze w wersji oryginalnej, czyli kolorowej, plansza czwarta, będąca podsumowaniem i jakże zabawną puentą, dostępna jest jednak tylko w "Zadrze". Mam nadzieję, że mój demon marketingu zachęci Was do zakupów.

2 komentarze:

  1. Mój demon niechęci do gazet tego typu mnie za bardzo zniechęca do zakupu, ale gratuluję. No i jeszcze ten demon niechęci do ekologii.
    Za to uroczy Bolek.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja przewrotnie-kocham zadre i super ze do niej rysujesz:)

    OdpowiedzUsuń